volym till håret

  2011-03-22 / 09:31:25 / SHOPPING /
Med en tonårig dotter i hemmet, samt ett eget platt tråååkigt hår, så går det åt som bara den:)
Jag snackar så klart om Dustit. Av allt jag provat hittills, finns det inget som slår detta mirakelpulver.
Såg nu på ForHair att det finns 2pack för endast 179 kr!
Här ska beställas, då våra burkar börjar ta slut.
Ser alltid till att ha en i badrummet, en i väskan och så går det som sagt åt på dotterns rum...
Ska även klicka hem Matrix Silverschampoo till min dotter. Hon har blekt håret i flera år, och då det ständigt blir gult, räddar vi det med silverschampoo. Vi har testat de flesta märken, men Matrix är överlägset bäst! Det gör susen.
Ska nog även lyxa till det för min egen del och beställa Lanza Healing Volume Thickerning treatment som gör SUSEN! Håret blir "tjockare" och får fint glans. Oslagbart, enligt mig.

Vad har NI för favoriter? Tips tack!







trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-22 @ 16:30:21
emelie ^^

Jag älskar att använda volympulver till mitt hår! Fast jag använder Lanzas, det är asbra :D

2011-03-22 @ 21:55:01
Izabella

Om du verkligen vill ha volym som håller tills du duschar så prova att först änvända volum master, och sedan dust it på det!

Supersnyggt och hållbart :)



Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

Kram

2011-03-24 @ 12:49:30
Ida Johanne ' ijck

Kjempefin header og design! Jeg bruker også det pulveret, det er genialt!



- Ida <3

2011-03-26 @ 09:51:59
andi

Är man tunnhårig och vill dölja håravfall så rekomenderar jag volluma hårfibrer.

2011-03-28 @ 10:17:27
Saris - foto&liv

häftig blogg :)

2011-04-02 @ 23:09:59
Tanja

gillade din blogg!

var gärna med och tävla på min:)



http://misshute.blogspot.com/2011/03/tavling.html

2011-04-05 @ 21:59:51
susanne

Hej!

Här använder vi bara platt tång. Allt för att få bort volymen. Det finnes 3 stycken här och 2 tonårstjejer, haha. Tänk vad olika saker man behöver. Men något jag inte skulle vara utan är HÅRSPRAY!!!. Det skall näst intill vara orkan säkert i håret....;)

Gillar att du skrev att din blogg inte innhåller outfits. Det ordet ger mig eksem och klåda...HAHA

Ha en bra dag! / Kram Suss

2011-04-07 @ 14:53:41
prinsessanadia

Jag har så jävla tjockt hår så jag behöver inte använda något sådant för att få volym. Men det funkar mycket bättre än spray på de som behöver använda sånt.

2011-04-08 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious