Godmorgon

  2011-03-16 / 08:07:05 / LIVET I ALLMÄNHET /
Startar dagen med kaffe och en vända runt i bloggvärlden.
Upptäckte för ett tag sen BLOSSIP som är en sajt där man satsar på bloggskvaller. (Gossip=Blossip=bloggskvaller, ja ni fattar)

Annars kommer dagen bestå av jobb.
Är kontaktperson till 2 sköna personer ett par dagar i veckan utöver mitt vanliga jobb.

Och idag ska ÄNTLIGEN mattläggaren komma, för att se över vad som ska göras i vårt badrum, som ska renoveras inom det närmsta.
Forutom detta ska jag åka och kolla på "plattor" idag, som ska placeras i min lilla miniträdgård för att agera uteplats där jag ska sitta och fika, sola, pladdra och dricka vin i sommar :)

Så ser min dag ut, i stora drag.
Vad ska ni hitta på i dag då?


prinsessanadia

Finns ju fler sådana skvallersajter. T.ex gossip eller falsksanning. Men jag antar att de skriver om samma händelser.



För övrigt ska jag på intervju i morgon för att bli kontaktperson. Dock inte för funktionshindrade utan för ungdomar. Tycker det är viktigt att försöka hjälpa på de sätten man kan.

2011-03-16 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious