Dansa fastän hjärtat brister

  2011-03-12 / 09:44:12 / MUSIK /

 

Jag är så nöjd. Så glad. Så berörd.

Tacksam för att det finns såna juveler som Annika Norlin.

Konserten igår var magisk.

 

Hade så kul igår. Fina vänner som vi mötte upp på en pub, där vi satt och snagglade i flera timmar. Vi ses allt mer sällan, sen jag flyttade, men dom är så fina, mina vänner.

Jag är lyckligt lottad!




Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Vill du vara med och tävla om ett par valfria strumpor?

http://adaras.se/2011/march/tavla-om-strumpor-i-ekologisk-bomull-fran-soc.html#comment



eller kanske ett örhänge från Bikdesign?

http://adaras.se/2011/march/utkast-feb-25-2011.html#comment



Det behövs bara en liten kommentar! :)

Fler tävlingar hittar du under Aktuellt i vänsterspalten. Hoppas något passar dig! :)



Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt! <3

Ha en fin kväll!

kram

2011-03-12 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious