avrundar väl dagen då

  2011-02-28 / 21:17:36 / LIVET I ALLMÄNHET /

Önskar jag kunde skriva att jag haft en hektisk dag, och har fått massa gjort. men näe! Har latat mig hela dan, och skjutit på alla måsten..

Jag har grejat med datorn, lagat mat, ÄTIT (börjat med LCHF och är såå godissugen så jag smäller av smart!) och pratat i telefon med goda vänner.

Men imorn rusar det på,då ska jag jobba dubbla pass.

Så hej å hå, och godnatt.

Måste vara det mest ointressanta inlägget jag nånsin gjort.

 



Sandra Ajax

Hej Cissi! Jag har som tur är inte ont i halsen eller magen, och hoppas jag slipper det. Det jobbiga just nu är febern, tröttheten och hostan. Har även svårt att äta (och ibland är det obehagligt att svälja). Hoppas din dotter är helt frisk nu! Tack för tipsen och omtanken! Kramar!

2011-03-01 @ 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious