Min tratt den har 3 kanter...

  2010-05-25 / 14:21:42 / LIVET I ALLMÄNHET /
Min lilla skrutta skadade sig i går i tassen, så vi fick åka akut till veterinären. Där blev hon opererad, då de blev tvugna att ta bort en klo. Lilla skruttan går nu omkring med pyttepytteliten mokasin på lilla tassen och har en strut runt huvudet. Hon ser så rolig ut, min lilla råtta.
Dyrt som attan blev det, och nu återstår en del. Rengöring och antibiotika osv.
Då hon är totalt livrädd om lilla tassen, så måste jag åka in och låta veterinären rengöra varje dag.
Suck!
Bara hon blir bra och inte lider så är jag nöjd.

Dags att sticka till veterinären.
Åter senare!




Plutten

Aaaw, stackars lilla vovven! Skönt att allt blir bra iaf:)

2010-05-25 @ 14:42:06
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious