Gratis bio

  2010-05-16 / 07:24:01 / TiPS /
Jag har inte riktigt trott på/orkat bry mig om alla dessa GRATISsidor som finns numera.
En dag för ett tag sen så tänkte jag att det var värt att prova.
Registrerade mig på flertalet sidor och det jag nu kommit fram till är att den absolut enklaste och mest seriösa är GRATIS BIO.

Utan att ansträna ihjäl sig, så får man lätt ihop poäng för att sen lösa in dessa poäng mot div presentkort på tex Nelly, KICKS, Cervera, Hemtex, Plantagen, tidiningprenumerationer och biobiljetter m.m.

Man tjänar poäng genom att gå in på hemsidor, vara med i tävlingar, länka och värva vänner osv. Superenkelt!
Det är helt kostnadsfritt och enkelt att registrera sig.


Klicka här och prova vettja!






Hanna

SV: Du kommenterade exakt mina egna ord och tankar kring detta om utbrändhet/utmattning inne hos mig. Att med det tempo som är idag, och med de krav som man ställer, så blir många utmattade på ett eller annat sätt.



Tyvärr kryper det ner i allt yngre åldrar, att tom barn i grundskolan känner en viss press att prestera bra i från sig - det kännas så himla fel. Det är allt från kompisar, skolan och sport.



Ändå skrivs det ändå mer om detta i tidningarna, än för ca 20 år sedan. Fast det är som om det ändå är tabu att prata om det öppet, att folk ska uppfatta det obekvämt om man berättar. Fast att det blir allt vanligare, och jag hoppas verkligen att fler vågar prata mer öppet om det.



Har funderat på att skriva ett inlägg om just KBT, fast har inte kommit till skott ännu. Det kommer, inom kort. Har haft så mycket annat att tänka på, och har varit tvungen att återhämta mig lite efter en jobbig vår. Därför har det inte blivit av ännu, fast snart så. Håll utkik, om du känner för det.



Ha en bra söndag, och sköt om dig.

2010-05-16 @ 10:22:27
URL: http://norranorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious