Gratis är gott

  2010-05-21 / 16:24:57 / TiPS /
Det här med alla gratissidor..
Jag trodde de va lurendrejeri, och som jag tidigare skrivit så vägrade jag gå med i alla dessa lockande annonser.
MEN! Det funkar verkligen!! Helt otroligt.
Var inne och kollade idag, glömmer av då och då, och upptäckte att utan att jag knappt ansträngt mig alls så hade jag nästan 500 poäng! Exempelvis kan man byta in dom poängen (400 p) mot 100 kr på on off, KICKS, HM, Och Nelly. Listan kan bli oändlig.
Helt galet!
SÅ se till att göra detsamma.
Gå in HÄR och registrera dig HELT gratis och få 50p direkt!
Jag tänker se till att anstränga mig lite, klicka på hemsidor, länka litegrann osv så jag också kan få lite gratis kläder.

Håller fortfarande på att få till designen på bloggen, går så där kan jag säga. Men skam det som ger sig!


Hanna

Kanske man skulle registrera sig iallafall? Hade faktiskt funderat på just Gratis Bio. Vi får se hur jag gör. Känner mig samtidigt lite feg. Ha ha.



Ha det gott. Kram.

2010-05-23 @ 14:07:51
URL: http://norranorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious