namnsmycken och annat

  2009-06-10 / 08:09:17 / SMYCKEN /



Passa på att beställa på Betties Galleria . Just nu är det 10% rabatt på hela köpet om man uppger midsommar som rabattkod i beställningen.
Betties galleria är en av mina favoriter då de har så tjusiga namnsmycken som är i äkta silver och är handgjorda. Jag har bla. beställt ett sånt till min dotter i födelsedagspresent och det är sååå fint!


Gina

Vilka fina smycken! Gillar dom vekrligen och jag är helt såld i silver! (: TAck för tipset!



Btw jätte snygg bloggdesign (:

2009-06-12 @ 17:39:22
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
The Twinkle in the Milkmans Eyes

Nä, men det va la perfekt! Jag har gått och letat efter såna hur länge som helst. Hoppas bara att dom ar mitt namn :) Tack för tippet! Och en riktig gullig blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious